Elektronický dvouměsíčník o designu a životním stylu Soffa přijde na trh nově také jako tištěný magazín. První tištěné číslo vyjde ve čtvrtek 19. února, jeho elektronická verze pak bude dostupná během příštího týdne. Prodej časopisu bude probíhat přes vlastní e-shop a prostřednictvím vybraných knihkupectví a galerií v Česku a další stovce míst po celém světě.
Tištěná verze Soffa bude zatím jen v angličtině, elektronické vydání bude dál vznikat v české a anglické verzi a bude zdarma dostupné přes web a brzy též v aplikaci pro iPad. Tištěný náklad bude činit 1.000 kusů, cena jednoho vydání je 10,5 eura. Časopis má 160 stran formátu A4 a v prvním čísle na papíře se zaměřuje na výtvarné umění.
Na tištěné vydání loni redakce vybírala od lidí přes Kickastarter, ale nedostala ani dvacetinu požadované částky. Místo toho magazín staví na penězích od inzerentů, s nimiž během podzimu domluvil spolupráci na letošní rok. Jde konkrétně o značky Gant, Ikea, Škoda Auto, Lavmi, Nomess, Bomma, Národní divadlo, Dox nebo Country Life.
„Inzerenti mají zájem spíš o netradiční formy spolupráce, než o standardní inzertní strany. Nabízíme proto například sponzoring travel story, workshopů nebo kreativně nafocený obsah,“ uvedla šéfredaktorka Adéla Kudrnová. Titul vyrábí společně s Lenkou Hlaváčovou. Obě předtím působily jako redaktorky a stylistky časopisů Elle Decoration a Marianne bydlení.