Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Časopis

Mark Cichon na obálce 6. čísla tištěného Médiáře

Šesté číslo časopisu Médiář je naším poslední pravidelným tištěným čtvrtletníkem, v budoucnu půjdeme do tisku ad hoc – například jako výstup z větší konference či ke konkrétnímu jednomu tématu.

Vybíráme z obsahu

  • Pravda o kočkách a psech. Kompletní studie Marka Cichoně
  • Proč už Symbio nechce být digitální agentura
  • Od tradiční loterie k moderní zábavě. Jak Sazka dělá marketing
  • Vztah s novináři určí téma, tón i osobní kontakt
  • „Mluvte jako Uber, ne Tolstého Vojna a mír“

Jak se k časopisu dostat

Kapacita pro odběr tištěného vydání prostřednictvím přihlášení se k našemu dennímu newsletteru je naplněna, další zájemce o magazín Médiáře proto odkazujeme do digitální trafiky Alza Media, kde je na pár kliknutí k dispozici ke koupi.

Co říkáte na tištěný Médiář

Moc díky za možnost zúčastnit se konference o Snapchatu, i když nevím, jestli v souvislosti s uvolněnou atmosférou a způsobem předávání informací je konference to správné slovo. I když jsem už daleko přes třicet, myslím, že Snapchatu dám ještě jednu šanci, a to minimálně.
Tomáš Přenosil, obchodní a marketingový ředitel, Studio Dva divadlo

Skvělá konference, super atmosféra, spousta užitečných a zajímavých informací.
Ondřej Gottwald, new business director, Garp Integrated, nám napsal o akci Snapujem!

Konečně se mi dostal do rukou tištěný Médiář, je to vysloveně „podpulťák“ a sehnat ho bylo dost obtížné. Lidi ho nechtějí půjčovat, zapírají že ho mají a tak! Prostě ho nedají z ruky… Každopádně klobouk dolů, pánové! Je to magáč, co tu dlouhodobě chyběl a nemá konkurenci. Díky za něj.
Zuzana Janáková

Při úklidu jsem sem konečně dostal k podcastům z Médiáře. Mohlo mě napadnou, že když jsou kluci vtipný na AppParade, tak to bude zábava i zde. Dobrá práce, Ondřej Aust a Marek Prchal!
Mikoláš Tuček

Díky za podcast i časopis. Baví a chutnají.
‎Ivo Harvánek‎

Relevantní obsah, příjemná čtivost, přehledné.
Pavel z Prahy v hodnocení na Alza Media

 

Dorazil mi do kanclu první tištěný @mediarcz. Je parádní! #dekuju #gratuluju #čuchám

Fotka zveřejněná uživatelem Adam Rek (@adam_rek),

Adam Rek

I liked your magazine. Congratulations!
Alex Ruzek, programová ředitelka televize Nova

Takže starý dobrý print, co? Dnes jsem dostal číslo. Večer si počtu. Děkuji!
Veselin Vačkov, Lidové noviny

Už si to jedu v práci během relax pauzy. Akorát všechen obsah znám již z webu… Ale papír nikdy neumře.
Luděk Mareš, Alza.cz

Přestože jsem vaším čtenářem [na webu], vůbec nemám pocit, že bych to četl – zajímavý efekt. Fakt povedené, gratuluju.
Dalibor Balšínek, Echo Media

Gratuluji k tomu.
Milan Fridrich, Česká televize

Je to skvělý.
Tomáš Gavlas, Get Boost

Je to pěkné, informované a moderní.
Václav Sochor, Bison & Rose, exšéfredaktor Marketing & Media a Strategie

Děkujeme za tištěný Médiář. Máte už vymyšlený předplatitelský model? Ať si to dám do rozpočtu.
Irena Zatloukalová, Seznam.cz

Tištěný Médiář dnes dorazil a právě trávím čas nad jeho stránkami. Časopis se vám opravdu povedl, zajímavé čtení v nádherném designu. Klobouk dolů.
Daniel Srb

Časopis je super. Na první pohled moc hezká grafika, je to přehledný a obsah vypadá taky zajímavě.
Pavla Brožková, HBO 

Gratuluji k takovému počinu. Kvalitní obsah je na prvním místě a pokud ho máte, má i „mrtvý papír“ budoucnost!
Jan Blažek, New Age Advertising

Voní hezky.
Aneta Zímová, Blue Events

Novy časopis Médiář se mi líbí už se moc těším na další číslo, děkuju.
Ondřej Litera

Děkujeme za váš email a hlavně první číslo Mediáře ve schránce. Myslím, že se obsahově velmi povedlo, což dokládá fakt, že mi jej ihned zabavila přítelkyně – rovněž marketérka.
Petr Engliš, Pepr Consulting

Prozatím jsem váš nový počin pouze prolistovala (začtu se později), ale musím ocenit již teď, že v Médiáři jsou delší články a minimum tzv. boxíků (no, možná tam nejsou vůbec).
Pavlína Míčová, Mladá fronta

Se zájmem jsem si přečetl tištěný Médiář. Konečně někdo pochopil, jak přinést zajímavé a podnětné informace touto offline formou.
Tomáš Gregořica, Škoda Auto

Jen chci pochválit váš tištěný Mediář. Radost pohledět. Muselo to dát spoustu práce. Ta práce se ale vždycky vyplatí. A ta inzerce Škodovky na první dvoustraně je hodně pěkná!
Iva Bízová, Loosers

Výtisk jsem obdržela a moc za něj děkuji. Je to skvělý souhrn toho nejzajímavějšího ze světa médií, marketingu i sociálních sítí.
Jitka Vrbová, Lidl Česká republika

Děkuji, byla to první věc, co mi přišla letos do schránky mimo letáky z Lidlu. Ale tohle vypadá na kvalitnější počteníčko. Ať se daří!
Tomáš Houska, Český olympijský výbor

Pozitivně hodnotím snahu jít do méně témat, ale víc do hloubky. Akorát celostránkovými portréty lidí byste možná mohli šetřit.
Ondřej Obluk, Ogilvy & Mather Prague

Fakt dobrý! I papírová forma! Gratuluji!
Miloslava Nováková, Mafra

Rád bych vám touto cestou poděkoval za skvělý počin, kterým je váš tištěný Médiář. Rozhodně to nejlepší, co se za poslední dlouhou dobu na trhu objevilo. Blahopřeji a už se těším na lednové vydání. Držím palce.
Jan Dobiáš, AAA Auto