Do české verze časopisu Newsweek nastupuje tento týden nová redaktorka Iva Roze (Skochová). Absolventka žurnalistiky na Kolumbijské univerzitě v New Yorku psala pro Global Post, Slate, Salon nebo pro americký Newsweek. V Česku je známá jako dopisovatelka Reflexu, Respektu či Lidových novin. Newsweek čerstvě střídá šéfredaktora – místo Jiřího Nádoby nastoupil Ondřej Formánek.

Časopis

Druhé číslo tištěné čtvrtročenky Médiáře

Sto dvacet stran původních témat, textů a fotografií – to je už druhé plnohodnotné vydání Médiáře na papíře, čtvrtročenky zaznamenávající uceleně všechno důležité z médií a marketingu, o čem vás průběžně zpravujeme online a o čem se mluví na našich akcích. Stavíme na vlastních tématech, textech a fotografiích.

Vybíráme z obsahu

  • Renesance tisku: proč papír žije dál
  • Všechno musí začít kvalitním obsahem. Tomáš Kellner o GE Reports
  • Marek Prchal 3x o content marketingu
  • Co se děje v agenturách od A do Z: klienti, tendry, kampaně
  • „Netvoříme kampaně, ale něco jiného“
  • Programatický nákup změní reklamu
  • „Někteří vaši zákazníci vás prostě nenávidí“
  • Jak se staví Air Bank

Díky komu je tištěný Médiář zdarma

  • Škoda Auto
  • Budvar
  • Prokop & Brož
  • Dermacol
  • Leo Express
  • Košík.cz
  • Coolticket
  • Logicworks
  • a hlavně R2B2 jako hlavní partner čísla

A jak se k časopisu dostat?

Aktuální číslo je v tištěné podobě rozebrané, můžete si je prohlédnout v digitální podobě. Další vydání vám může přijít zdarma poštou, zanecháte-li nám svůj email a poštovní adresu. Stačí jen zadat příslušné údaje.

Pro ty, kdo už newsletter odebírají

Pozor! Stávajícím odběratelům našeho newsletteru stačí pro zaslání tištěného Médiáře doplnit poštovní adresu. Učiníte tak kliknutím na odkaz Upravit kontaktní údaje v patičce aktuálního newsletteru, který vám přišel emailem.

Co jste říkali na první tištěný Médiář

 

Dorazil mi do kanclu první tištěný @mediarcz. Je parádní! #dekuju #gratuluju #čuchám

Fotka zveřejněná uživatelem Adam Rek (@adam_rek),

Adam Rek

I liked your magazine. Congratulations!
Alex Ruzek, programová ředitelka televize Nova

Takže starý dobrý print, co? Dnes jsem dostal číslo. Večer si počtu. Děkuji!
Veselin Vačkov, Lidové noviny

Už si to jedu v práci během relax pauzy. Akorát všechen obsah znám již z webu… Ale papír nikdy neumře.
Luděk Mareš, Alza.cz

Přestože jsem vaším čtenářem [na webu], vůbec nemám pocit, že bych to četl – zajímavý efekt. Fakt povedené, gratuluju.
Dalibor Balšínek, Echo Media

Gratuluji k tomu.
Milan Fridrich, Česká televize

Je to skvělý.
Tomáš Gavlas, Get Boost

Je to pěkné, informované a moderní.
Václav Sochor, Bison & Rose, exšéfredaktor Marketing & Media a Strategie

Děkujeme za tištěný Médiář. Máte už vymyšlený předplatitelský model? Ať si to dám do rozpočtu.
Irena Zatloukalová, Seznam.cz

Tištěný Médiář dnes dorazil a právě trávím čas nad jeho stránkami. Časopis se vám opravdu povedl, zajímavé čtení v nádherném designu. Klobouk dolů.
Daniel Srb

Časopis je super. Na první pohled moc hezká grafika, je to přehledný a obsah vypadá taky zajímavě.
Pavla Brožková, HBO 

Gratuluji k takovému počinu. Kvalitní obsah je na prvním místě a pokud ho máte, má i „mrtvý papír“ budoucnost!
Jan Blažek, New Age Advertising

Voní hezky.
Aneta Zímová, Blue Events

Novy časopis Médiář se mi líbí už se moc těším na další číslo, děkuju.
Ondřej Litera

Děkujeme za váš email a hlavně první číslo Mediáře ve schránce. Myslím, že se obsahově velmi povedlo, což dokládá fakt, že mi jej ihned zabavila přítelkyně – rovněž marketérka.
Petr Engliš, Pepr Consulting

Prozatím jsem váš nový počin pouze prolistovala (začtu se později), ale musím ocenit již teď, že v Médiáři jsou delší články a minimum tzv. boxíků (no, možná tam nejsou vůbec).
Pavlína Míčová, Mladá fronta

Se zájmem jsem si přečetl tištěný Médiář. Konečně někdo pochopil, jak přinést zajímavé a podnětné informace touto offline formou.
Tomáš Gregořica, Škoda Auto

Jen chci pochválit váš tištěný Mediář. Radost pohledět. Muselo to dát spoustu práce. Ta práce se ale vždycky vyplatí. A ta inzerce Škodovky na první dvoustraně je hodně pěkná!
Iva Bízová, Loosers

Výtisk jsem obdržela a moc za něj děkuji. Je to skvělý souhrn toho nejzajímavějšího ze světa médií, marketingu i sociálních sítí.
Jitka Vrbová, Lidl Česká republika

Děkuji, byla to první věc, co mi přišla letos do schránky mimo letáky z Lidlu. Ale tohle vypadá na kvalitnější počteníčko. Ať se daří!
Tomáš Houska, Český olympijský výbor

Pozitivně hodnotím snahu jít do méně témat, ale víc do hloubky. Akorát celostránkovými portréty lidí byste možná mohli šetřit.
Ondřej Obluk, Ogilvy & Mather Prague

Fakt dobrý! I papírová forma! Gratuluji!
Miloslava Nováková, Mafra

Rád bych vám touto cestou poděkoval za skvělý počin, kterým je váš tištěný Médiář. Rozhodně to nejlepší, co se za poslední dlouhou dobu na trhu objevilo. Blahopřeji a už se těším na lednové vydání. Držím palce.
Jan Dobiáš, AAA Auto

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr