Telekomunikační operátor O2 spouští od ledna novou komerční divizi zodpovědnou za vztahy se všemi zákazníky, jak rezidentními, tak firemními. Divizi řídí dosavadní ředitel divize rezidentních zákazníků Jindřich Fremuth, který byl nově jmenován do role chief commercial officer. Součástí nové divize bude i marketingová komunikace a online, které povede Richard Siebenstich, dosavadní ředitel prodejních kanálů. Jiří Caudr, který šéfoval předchozímu sloučenému oddělení online a marketingu od září 2015, z firmy odchází a v současnosti se věnuje pražskému knihkupectví Book Therapy, jež otevřel společně s manželkou Petrou loni na podzim, a zabývá se vlastními projekty v oblasti designu.
Kromě komerční založil operátor i další novou divizi, a to operations. Jejími součástmi budou provoz a rozvoj sítí a informačních technologií, technologická podpora zákazníků a rozvoj ve strategických oblastech jako je bezpečnost, doprava, chytrá města, internet věcí, cloud a podobně. Jejím ředitelem je Marek Růžička, který byl k počátku roku jmenován do role chief operations officer.
Fremuth nastoupil do O2 v roce 2009 na pozici ředitele pro online. V roce 2011 převzal navíc odpovědnost za strategii rezidentních distribučních kanálů. Od března 2013 působí v O2 na pozici ředitele divize Rezidentní zákazníci. Před svým nástupem do O2 pracoval jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company.
Růžička nastoupil do O2 v roce 2010 na pozici ředitele pro Top Corporate. Dříve působil na manažerských pozicích ve společnostech České Radiokomunikace, Hewlett Packard a Accenture.
Siebenstich působil letech 2003 až 2012 na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídí všechny prodejní kanály, které O2 využívá.