Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Plechárna inovovala logo Centra Paraple

Obecně prospěšná společnost pomáhající vozíčkářům redesignovala svou identitu.

Nové logo Centra Paraple

Nové logo Centra Paraple

Obecně prospěšná společnost Centrum Paraple prošla během letošního léta výrazným redesignem, spojeným i s úpravou stávajícího loga. Společnost pomáhá lidem s poškozením míchy následkem úrazu nebo onemocnění. O úpravě loga rozhodl její nový ředitel David Lukeš, který se ujal funkce letos v březnu. Předchozí logo vytvořil pro Centrum Paraple před deseti lety Pavel Šťastný, majitel a art director grafického studia Plechárna. 

Logo Centra Paraple před inovací

Logo Centra Paraple před inovací

Ten byl nyní osloven i s žádostí o jeho renovaci a podle zástupců centra logo upravil „v souladu s dnešními požadavky na jednoduchost, dobrou čitelnost a zapamatovatelnost“. Pro Paraple signifikantní „panáček na vozíčku“ v logu zůstal. Poprvé také dostal jméno a příběh. V reklamních materiálech Centra Paraple se prezentuje jako jedenadvacetiletý Dan, který se dostal na vozík po autonehodě a v centru se znovu naučil se o sebe postarat. 

Panáček z loga má nově jméno i příběh

Panáček z loga má nově jméno i příběh

„Věříme, že pomůže upoutat pozornost na problematiku poúrazových spinálních lézí. Komunikovali bychom rádi služby Centra Paraple právě přes konkrétní příběhy, abychom postupně vymýtili častý omyl, že Centrum Paraple je nadace, která přerozděluje peníze vozíčkářům,“ uvedla pro Médiář PR specialistka Centra Paraple Kateřina Maďarková. Společnost podle ní získala nový grafický manuál a postupně mění všechny své POS a POP materiály.

Nová podoba vizitky z rubové strany

Nová podoba vizitky z rubové strany

Centrum Paraple také chystá redesign svého webu, což zajistí digitální agentura Aitom. Nové webové stránky Centra Paraple se mají dělit do dvou pomyslných větví. První z nich má poskytnout informace lidem s poškozením míchy a jejich rodinám a přiblížit nabídku služeb poskytovaných Centrem Paraple. Druhá větev se zaměří na dárce. Návštěvníci stránek by se na nich měli dozvědět, jak organizace využívá finanční dary a jak se mohou sami stát dárcem. Součástí webu bude také e-shop s drobnými dárkovými předměty a neveřejná část, kde se členům rady po zadání hesla zpřístupní informace o hospodaření. Web by měl být v nové podobě spuštěn zhruba do měsíce.

Agentura Aitom už v minulosti připravovala pro Centrum Paraple eventové microsites Běh pro Paraple a Golf pro Paraple. Obě stránky se věnují benefičním sportovním soutěžím.