Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Ceny Flema ovládla česká Zaraguza a klient Nestlé

Ve výročním klání o nejlepší využití médií v reklamě byly letos úspěšnější české agentury.

Nejvíc letos na Flemě slavili marketéři ze Zaraguzy a Nestlé. Foto: Flema

Nejvíc letos na Flemě slavili marketéři ze Zaraguzy a Nestlé. Foto: Flema

Absolutním vítězem 11. ročníku soutěže Flema Media Awards se stala česká pobočka slovenské agentury Zaraguza, která si odnesla celkem tři ceny včetně Grand Prix a zároveň se stala Inovativní agenturou. Druhé místo obsadila slovenská Starmedia a třetí místo patří agentuře Triad Advertising. Grand Prix, udělovanou vítězi kategorie, jenž v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů, Zaraguza obdržela za kampaň pro Nestlé Studentská pečeť – čokoláda hraje.

Nestlé samo si vysloužilo ocenění Inovativní zadavatel, následované je Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem. Flema Media Awards oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku.

Letošní ročník byl oproti minulým o něco úspěšnější pro české zástupce. Slovensko mělo ve finále pouze jedinou agenturu, vítězné práce však byly v mnoha případech „mezinárodní“. Ve třech kategoriích zvítězily česko-slovenské kampaně, ve třech české a jednu kategorii ovládla kampaň za Slovenska.

Vítězné kampaně Flema Media Awards

  • Název kampaně
    Agentura / klient

Nejlepší využití televize

Nejlepší využití tisku

Nejlepší využití rádia

Nejlepší využití out-of-home médií

Nejlepší využití kinoreklamy

Cena nebyla udělena

Nejlepší využití digitálních médií

Nejlepší kampaň

Nejlepší malá kampaň

Grand Prix

Inovativní zadavatel

  1. Nestlé Česko/Slovensko
  2. Plzeňský Prazdroj
  3. Heineken Slovensko

Inovativní agentura

  1. Zaraguza ČR
  2. Starmedia Co.
  3. Triad Advertising 

Soutěž vyhlašuje poradenská a auditorská společnost Flemedia, jde o soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Přihlásit kampaň do soutěže může každý, kdo se podílel na jejím vzniku (mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy, médium). Soutěží se v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití televize, tisku, out-of-home médií, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). V letošním ročníku soutěžily práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců, a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech.