Absolutním vítězem 11. ročníku soutěže Flema Media Awards se stala česká pobočka slovenské agentury Zaraguza, která si odnesla celkem tři ceny včetně Grand Prix a zároveň se stala Inovativní agenturou. Druhé místo obsadila slovenská Starmedia a třetí místo patří agentuře Triad Advertising. Grand Prix, udělovanou vítězi kategorie, jenž v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů, Zaraguza obdržela za kampaň pro Nestlé Studentská pečeť – čokoláda hraje.
Nestlé samo si vysloužilo ocenění Inovativní zadavatel, následované je Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem. Flema Media Awards oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku.
Letošní ročník byl oproti minulým o něco úspěšnější pro české zástupce. Slovensko mělo ve finále pouze jedinou agenturu, vítězné práce však byly v mnoha případech „mezinárodní“. Ve třech kategoriích zvítězily česko-slovenské kampaně, ve třech české a jednu kategorii ovládla kampaň za Slovenska.
Vítězné kampaně Flema Media Awards
- Název kampaně
Agentura / klient
Nejlepší využití televize
- Zlatý Bažant - Predpoveď počasia, akú nikto nečakal!
Starmedia / Heineken Slovensko (SK)
Nejlepší využití tisku
- Avon – První zasaditelný inzerát
Starcom Mediavest Group / Avon Česká republika (CZ-SK)
Nejlepší využití rádia
- Gambrinus – Tuten den všichni sem
Triad Advertising / Plzeňský Prazdroj (CZ)
Nejlepší využití out-of-home médií
- Raiffeisenbank – Náchod v Bublině
ZenithOptimedia Group / Raiffeisenbank (CZ)
Nejlepší využití kinoreklamy
Cena nebyla udělena
Nejlepší využití digitálních médií
- Studentská pečeť – Čokoláda hraje
Zaraguza CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ - SK)
Nejlepší kampaň
- Gambrinus – Patron
Plzeňský Prazdroj / Plzeňský Prazdroj (CZ)
Nejlepší malá kampaň
- Studentská pečeť – Čokoláda hraje
Zaraguza CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ - SK)
Grand Prix
- Studentská pečeť – Čokoláda hraje
Zaraguza CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ - SK)
Inovativní zadavatel
- Nestlé Česko/Slovensko
- Plzeňský Prazdroj
- Heineken Slovensko
Inovativní agentura
- Zaraguza ČR
- Starmedia Co.
- Triad Advertising
Soutěž vyhlašuje poradenská a auditorská společnost Flemedia, jde o soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Přihlásit kampaň do soutěže může každý, kdo se podílel na jejím vzniku (mediální agentura, reklamní agentura, zadavatel reklamy, médium). Soutěží se v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití televize, tisku, out-of-home médií, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). V letošním ročníku soutěžily práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců, a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech.