Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Čepovanou Kofolu podpoří Made by Vaculik

Kampaň čepované Kofoly odstartuje v červnu šedesátivteřinovým televizním spotem.

Pražská pobočka agentury Made by Vaculik zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci nové letní kampaně na čepovanou Kofolu. Kampaň poběží v Česku i na Slovensku a odstartuje šedesátivteřinovým televizním spotem, který by se měl na obrazovkách objevit začátkem června. Tendr na produkci a režiséra spotu právě probíhá. Kromě toho připraví agentura pro Kofolu také instore komunikaci pro stejné období. O kreativní zpracování celé kampaně se bude starat tříčlenný tým ve složení Pavel Sobek, Miloslav Černý a Kateřina Kubová.