Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.

 

Čepovanou Kofolu podpoří Made by Vaculik

Kampaň čepované Kofoly odstartuje v červnu šedesátivteřinovým televizním spotem.

Pražská pobočka agentury Made by Vaculik zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci nové letní kampaně na čepovanou Kofolu. Kampaň poběží v Česku i na Slovensku a odstartuje šedesátivteřinovým televizním spotem, který by se měl na obrazovkách objevit začátkem června. Tendr na produkci a režiséra spotu právě probíhá. Kromě toho připraví agentura pro Kofolu také instore komunikaci pro stejné období. O kreativní zpracování celé kampaně se bude starat tříčlenný tým ve složení Pavel Sobek, Miloslav Černý a Kateřina Kubová.