Economia uvedla nový magazín Ego, včera ho pokřtila v centru Prahy. Páteční náklad Hospodářských novin se proto zvýšil o 10.000 na více než 50.000 výtisků a o téměř 4.000 se rozšířil počet prodejních míst.

Čepův Goldbach prodává reklamní bannery a videa do klienta Skype

Česká pobočka švýcarské online agentury Goldbach tu dnes začala prodávat reklamu v komunikační síti Skype, která je čerstvě součástí amerického gigantu Microsoft.

Skype v tuzemsku denně používá 1 milion lidí, měsíčně 2,3 milionu, český uživatel stráví na Skypu průměrně dvě a půl hodiny za měsíc.

Goldbach, jehož jednatelem v Česku je Jan Václav Čep, do Skypu prodává bannery o velikosti 300×250 a 650×170 (rozšiřitelný na 650×340) obrazovkových bodů. Reklamní sdělení může být i ve formě videa.

Formáty reklam ve Skype

Formáty reklam ve Skype

„Skype je po Facebooku nejpoužívanějším komunikačním nástrojem pro textovou, hlasovou a video komunikaci v České republice,“ tvrdí Goldbach.