Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Čepův Goldbach prodává reklamní bannery a videa do klienta Skype

Česká pobočka švýcarské online agentury Goldbach tu dnes začala prodávat reklamu v komunikační síti Skype, která je čerstvě součástí amerického gigantu Microsoft.

Skype v tuzemsku denně používá 1 milion lidí, měsíčně 2,3 milionu, český uživatel stráví na Skypu průměrně dvě a půl hodiny za měsíc.

Goldbach, jehož jednatelem v Česku je Jan Václav Čep, do Skypu prodává bannery o velikosti 300×250 a 650×170 (rozšiřitelný na 650×340) obrazovkových bodů. Reklamní sdělení může být i ve formě videa.

Formáty reklam ve Skype

Formáty reklam ve Skype

„Skype je po Facebooku nejpoužívanějším komunikačním nástrojem pro textovou, hlasovou a video komunikaci v České republice,“ tvrdí Goldbach.