Na papíře poprvé vychází nový slovenský Denník N (viz fotografie z jeho přípravy). Měsíční předplatné jeho webu stojí 4,90 eura, tištěného vydání 9,90 eura, vstup do mobilních aplikací je za další 4 eura za měsíc.

Čerstvý majitel Týdne a Instinktu Jaromír Soukup kupuje týdeník Profit

Majitel společnosti Médea, největší mediální agentury v zemi, získává dva měsíce po akvizici Týdne a Instinktu další týdeník, ekonomický časopis Profit. Opět prostřednictvím své společnosti Empresa Media jej Jaromír Soukup koupil od vydavatelství Stanford, které patří do skupiny firem podnikatele Karla Komárka mladšího.

Vydavatelská práva na časopis Profit přejdou na Soukupovu Empresa Media k 1. prosinci. Součástí převodu je také redakční tým. „Redakce se proto přesune do prostor vydavatelství Empresa Media v Panské ulici a začlení se do stávající struktury vydavatelství,“ uvedla kupující společnost.

Slibuje přitom „výhody jak čtenářům, tak i zadavatelům inzerce“.

Profit vychází každé pondělí. Na stáncích prodá 228 kusů, předplatitelům z řad firem i soukromých osob chodí přes 10 tisíc kusů, dalších 9 tisíc udá jako „ostatní prodej“ – tedy odběr za nižší ceny než normální prodejní.

Desetkrát ročně vydává redakce navíc magazín Český export.