Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Česká Drbna mění podobu, chce expandovat

Českobudějovické vydavatelství Česká Drbna Libora Matouška a Libora Matouška mladšího, které produkuje šest regionálních zpravodajských webů, mění svou vizuální identitu.

Dosavadní a nové logo Budějcké drbny

Dosavadní a nové logo Budějcké drbny

Nové logo vydavatelství, které dělala agentura Rency Radka Holíka, tvoří komiksová bublina ve tvaru písmena D. Sílu značky má podtrhnout sjednocení barev – dosud měl každý web svou barevnou kombinaci, nyní celá skupina využívá výhradně červenou a bílou. Každý web by měl nyní projít i redesignem.

Nová loga regionálních Drben

Nová loga regionálních Drben

Drbna mění vizuál – a zavádí slogan Spolu víme všechno! – kvůli snazší expanzi do regionů, v nichž zatím není přítomná. „Chceme se s projektem posouvat do dalších měst. Prioritu mají krajská města. Do konce roku chceme přidat aspoň jedno,“ přiblížil Médiáři šéf projektu Libor Matoušek mladší.

Firma Česká Drbna dosud působí v Českých Budějovicích (Budějckádrbna.cz), Jihlavě (Jihlavskádrbna.cz), Brně (Brněnskádrbna.cz), Olomouci (Olomouckádrbna.cz) a Liberci (Libereckádrbna.cz), celospolečenská témata publikuje Malostranskádrbna.cz.

„Projekt funguje na základě příjmů z inzerce, které jsou tvořeny z prodejů reklamního prostoru ve formě bannerů, sponzorovaného prostoru a placeného obsahu. Převažují regionální inzerenti, ale díky silnému postavení ve stávajících regionech u nás inzerují i národní klienti,“ doplnil Matoušek k obchodnímu modelu. 

Nová vizuální identita Budějcké drbny

Nová vizuální identita Budějcké drbny

 

Nová vizuální identita Budějcké drbny

Nová vizuální identita Budějcké a Brněnské drbny