Česká filharmonie má od října kompletně nový tým marketingu. Vede ho Petra Zindulková, o vztahy s médii pečuje Hana Boldišová, reklamu, online a sociální média má na starosti Tomáš Pospíchal, klientský servis zajišťuje v angličtině, němčině a španělštině Olga Chválová. Nový tým hodlá vybudovat dlouhodobou marketingovou strategii, rozvíjet mediální obraz a zdokonalit klientský servis abonentům a posluchačům filharmonie.
Petra Zindulková vede marketing instituce od července, s filharmonií spolupracuje od února. Předtím jako senior account manager působila čtyři roky v největší české PR agentuře AMI Communications, kde se zabývala produktovou a korporátní komunikací pro mix klientů (Intersnack, Pilsner Urquell, Bolton Group, Tetra Pak, Unilever, Czechtourism, ČEZ). Zkušenosti sbírala i ve státní správě a oblasti informačních technologií (Ministerstvo informatiky, Český telekomunikační úřad) a neziskovém sektoru (Česká křesťanská akademie).
Tomáš Pospíchal studoval marketingovou komunikaci a PR na University of Sussex ve Velké Británii. Tomáš se v minulosti věnoval také event managementu a CSR projektům (Mezinárodní debatní turnaj Heart of Europe, Kinderiáda pro společnost Ferrero).
Hana Boldišová se public relations a public affairs věnuje deset let (CEC Government Relations, PANS solution, AMI Communications).
Olga Chválová studovala na Univerzitě Palackého v Olomouci a na Ludwig-Maximilians-Universität v Mnichově. V minulosti působila v několika kulturních institucích a divadlech v Česku i v zahraničí (Exilarte, Dschungel Wien).