Buď v červnu, nebo případně v září odstartuje nový komunikační projekt České kanceláře pojistitelů. Na jeho realizaci vypsala v loňském roce neveřejné výběrové řízení, jehož vítězem se nakonec stala agentura Ogilvy & Mather. Médiáři to potvrdil Aleš Povr, specialista PR a komunikace České asociace pojišťoven v oblasti pojištění motorových vozidel. Ta tendr pro Českou kancelář pojistitelů zajišťovala. Bližší údaje o připravované kampani odmítl uvést s odkazem na to, že se vše teprve připravuje.
Česká kancelář pojistitelů byla zřízena zákonem o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, jako profesní organizace pojistitelů, kteří jsou na území Česka oprávněni provozovat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Česká asociace pojišťoven je zájmovým sdružením 30 komerčních pojišťoven, jejichž podíl na celkovém předepsaném pojistném v ČR představuje podle její deklarace 98 %.