Tuzemská soutěž královny krásy se na televizních obrazovkách přesune z celoplošné stanice na regionální kanál. Televize Prima, která finále České Miss vysílala v minulých letech celkem šestkrát, dala už koncem loňského léta na vědomí, že další ročník do svého programu nazřadí. Teď pořadatelé soutěže oznámili, že se dohodli se stanicí Regionálnítelevize.cz. Ta se stala hlavním mediálním partnerem akce a bude v sobotu 23. září vysílat finálový večer a už od konce srpna doprovodný seriál Hledá se Česká Miss 2017. Finále proběhne v brněnské DRFG Aréně a mají se na něj prodávat i lístky pro veřejnost.
„Poté, co velké televize obsahem pohrdly, nabídla stanice pořadatelům soutěže spolupráci, která byla nedávno ztvrzena podpisem smlouvy,“ chlubí se Regionálnítelevize.cz, kterou nedávno ovládla investiční skupina Penta. „Televize se nyní mnohem více zaměřuje na klasickou vlastní tvorbu, a tím pádem i celková skladba a charakter našeho programového schéma jsou nyní jiné,“ vysvětloval loni k odmítnutí České Miss Marek Singer, generální ředitel Primy.
„Zájem o původní koncept soutěže krásy v posledních letech klesal, proto se Česká Miss letos představila v úplně nové podobě. Více zaměřená na sociální sítě, na online a zároveň v duchu reality show,“ uvádí Martin Ditmar, předseda představenstva společnosti Miss Events, která Českou Miss pořádá. Ditmar figuruje také ve firmě M Marketing, se kterou loni Prima rozvázala spolupráci a rozhodla se nepokračovat jako generální mediální partner soutěže. M Marketing je nyní podle aktuálních údajů z obchodního rejstříku v insolvenci. Ředitelkou soutěže je Eva Čerešňáková.
Regionálnítelevize.cz vysílá jako program tvořený více lokálními studii. Přijímat jej lze po celé republice, a to ze satelitu, přes kabel, IPTV a také v pozemním digitálním vysílání, v Regionální síti 8 ve všech krajích Česka.