Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Česká mutace časopisu Newsweek končí

Newsweek jako tištěný čtrnáctideník vycházel v češtině třináct měsíců. Nevyplácel se.

Poslední číslo Newsweeku v češtině

Poslední číslo Newsweeku v češtině

Dvojčíslem z 5. prosince končí časopis Newsweek v češtině. Poprvé vyšel loni 5. listopadu. Po třinácti měsících se vydavatelství MediaRey, které produkuje rovněž lokální edici měsíčníku Forbes, rozhodlo čtrnáctideník ukončit. „Bohužel se nepodařilo naplnit ekonomické cíle, časopis nezískal na trhu takový podíl, jaký bychom si představovali,“ oznámil na Facebooku spolumajitel vydavatelství a jeho jednatel Erik Conrad.

„Sestavili jsme tým výborných novinářů, připravili koncept moderního světového magazínu pro české publikum, ale čísla jsou neúprosná, výnosy neodpovídají vynaložené energii,“ uvedl Conrad. Titul zpočátku jako šéfredaktor vedl Jiří Nádoba, v srpnu ho nahradil Ondřej Formánek a supervizi si vzal spolumajitel MediaRey a šéfredaktor Forbesu Petr Šimůnek.

Počáteční náklad činil 40.000 výtisků, do oficiálního měření prodaného nákladu Newsweek za celou dobu existence nevstoupil, podle nedávného Šimůnkova tvrzení se ho prodávalo kolem 13.500 kusů. Letos v dubnu byl Newsweek porotou soutěže Časopis roku zvolen objevem roku.