Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

My Food spolupracuje s Adexpresem

Digitální agentura Adexpres zajistí pro síť s jídlem výkonnostní marketing.

My Food Market nabízí franšízovou spolupráci pro svůj koncept Snack&Market

My Food Market provozuje prodejny a bistra s vlastními i zahraničními potravinami

Síť prodejen a bister My Food Market si na výkonnostní marketing vybrala digitální strategicko-konzultační skupinu Adexpres. Cíle připravovaných kampaní mají být jak výkonnostní, tak směřující ke zvýšení povědomí o značce.

Síť My Food založil v roce 2013 podnikatel a investor Petr Borkovec. Síť disponuje vlastní výrobou, zrárnou hovězího masa, řeznictvím a kuchyní pod vedením kuchaře Richarda Fuchse. My Food nabízí svůj sortiment i prostřednictvím e-shopu myfood.cz. Spolu se sítí Sklizeno Davida Kukly v srpnu oznámila, že rozšíří své působení pomocí franšíz. Kromě klasických franšíz nabízí i model takzvané kooperativní franšízy, ve kterém se franšízant a franšízor dělí o náklady na prvotní investici do prodejny.