Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích u Tanvaldu. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Česká spořitelna mění Czech P.R. za PR.Konektor

Vedle nového sedmičlenného týmu bude pro spořitelnu pracovat i kreativní think tank.

Česká spořitelna si pro realizaci PR aktivit vybrala v tendru PR.Konektor. Jejím úkolem bude zajistit strategické poradenství a podporu v oblastech korporátní, produktové a interní komunikace, i při realizaci projektů společenské odpovědnosti (CSR). PR. Konektor nahrazuje agenturu Czech P.R.

„Hledali jsme agenturu, která v komunikaci dokáže udržet tempo s děním ve světě finančních služeb a je schopná správně a rychle na vývoj reagovat,“ tvrdí ředitelka komunikace České spořitelny Marta Krejcarová.

Pro Českou spořitelnu pracuje sedmičlenný agenturní tým složený ze specialistů na PR, digitální komunikaci i CSR. PR.Konektor současně pro potřeby spolupráce vytvořil speciální kreativní think tank složený ze seniorních konzultantů skupiny Konektor, jehož úkolem bude poskytovat České spořitelně strategické poradenství napříč komunikačními disciplínami.

Banka postupně obměňuje své portfolio spolupracujících agentur. Loni v prosinci si jako novou digitální agenturu vybrala Adexpres s tím, že oddělila strategickou tvorbu od online mediálního nákupu – o ten se stará mediální agentura MEC. Kreativní agenturou České spořitelny je dlouhodobě Young & Rubicam.