Česká spořitelna si pro realizaci PR aktivit vybrala v tendru PR.Konektor. Jejím úkolem bude zajistit strategické poradenství a podporu v oblastech korporátní, produktové a interní komunikace, i při realizaci projektů společenské odpovědnosti (CSR). PR. Konektor nahrazuje agenturu Czech P.R.
„Hledali jsme agenturu, která v komunikaci dokáže udržet tempo s děním ve světě finančních služeb a je schopná správně a rychle na vývoj reagovat,“ tvrdí ředitelka komunikace České spořitelny Marta Krejcarová.
Pro Českou spořitelnu pracuje sedmičlenný agenturní tým složený ze specialistů na PR, digitální komunikaci i CSR. PR.Konektor současně pro potřeby spolupráce vytvořil speciální kreativní think tank složený ze seniorních konzultantů skupiny Konektor, jehož úkolem bude poskytovat České spořitelně strategické poradenství napříč komunikačními disciplínami.
Banka postupně obměňuje své portfolio spolupracujících agentur. Loni v prosinci si jako novou digitální agenturu vybrala Adexpres s tím, že oddělila strategickou tvorbu od online mediálního nákupu - o ten se stará mediální agentura MEC. Kreativní agenturou České spořitelny je dlouhodobě Young & Rubicam.