Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Česká spořitelna si na digitál vybrala Adexpres

Adexpres zajistí digitální strategii, o nákup mediálního prostoru se postará agentura MEC.

Strategickou digitální agenturou České spořitelny se stal Adexpres Jana Galgonka. Stejně jako u klienta KKCG, kde spolupracuje s Médeou, i zde agentura hodlá oddělit klientský servis od nákupu mediálního prostoru. Pro banku tedy bude zajišťovat plánování, správu a optimalizaci kampaní napříč všemi digitálními kanály (displejová reklama, výkonnostní reklama, vyhledávání) a nákup médií zajistí mediální agentura MEC.