Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Českou kvalitu zpropaguje opět Reid Creative

Agentura obhájila svou práci pro vládní program i pro letošní rok.

Česká společnost pro jakost si na zajištění mediální podpory a propagace národní politiky kvality v roce 2016 vybrala opět agenturu Reid Creative, se kterou spolupracovala doposud. Agentura vyhrála veřejnou zakázku, kterou společnost vypsala letos v lednu. Původní rozpočet činil 3,5 milionu Kč, konečná cena je 3.357.750 Kč.

Reid Creative vznikla v roce 2003, funguje jako akciová společnost. S Českou společností pro jakost spolupracuje dlouhodobě.

Národní politika kvality je vládní program, přijatý v roce 2000 s cílem vytvořit v Česku prostředí, „ve kterém je kvalita přirozenou součástí života společnosti“. Vrcholným orgánem české vlády, zaměřeným na podporu tohoto programu, je Rada kvality České republiky, kterou řídí Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR.

Česká společnost pro jakost coby zájmový spolek iniciovala vyhlášení programu Národní politiky kvality a funguje jako jeho sekretariát a informační centrum.

Součástí celého projektu je i vládní program Česká kvalita, jehož cílem má být odlišit důvěryhodné značky kvality od pseudoznaček a garantovat, že oficiální značka Česká kvalita byla udělena na základě ověření kvality výrobku a její držení podléhá pravidelné kontrole.

Značka Česká kvalita by měla garantovat nezávislou kontrolu

Značka Česká kvalita by měla garantovat nezávislou kontrolu

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr