Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Český direkt ovládly Dark Side a Wunderman

Grand Prix soutěže Český direkt & promo získala agentura Dark Side, klient Wundermanu je Klient roku. Obě jsou Agenturami ročníku. Osobností oboru je Simona Benešová.

Soutěž opanovaly týmy agentur Wunderman (vlevo) a Dark Side

Soutěž opanovaly týmy agentur Wunderman (vlevo) a Dark Side

„Agenturami ročníku“ soutěže Český direkt & promo se staly díky rovnému zisku bodů Dark Side a Wunderman. Grand Prix udělila porota soutěžní práci Česko v datech od Dark Side pro SAS institut, klientem roku se stal Ford Motor Company, pro který pracuje Wunderman. K dalším medailistům patřily agentury Momentum, Leemon Concept/Interactive, Comtech Group, Made by Vaculik, Geometry Global a Wellen.

Soutěž Český direkt & promo se v současné podobě uskutečnila počtvrté. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 1. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově.

Vyhlášena opět byla Osobnost českého direct marketingu, tou se tentokrát stala Simona Benešová. Ta pracuje přes deset let jako site manažerka v zákaznickém centru společnosti Bluelink International, zaměřené na zákaznickou péči. Vyhlašovatel uvedl, že byznys kontaktních center je náročný a mediálně sledovaný a že Benešová je dlouhodobě úspěšná jak v práci, tak ve vzdělávací a networkingové činnosti. 

Simona Benešová

Simona Benešová

Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie Event, field a sportovní marketing. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět. „Porota udělila rekordní počet 34 medailí, z toho 14 zlatých,“ uvedl Tomáš Hájek, výkonný ředitel Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), která je spolupořadatelem soutěže.

Výsledky soutěže Český direkt & Promo 2016

Kategorie Agentura Název Klient Cena
         
Veřejný zadavatel Comtech Group Skutečný dárek Člověk v tísni zlatá
Veřejný zadavatel Dark Side Věk se neříká Poradna pro občanství, občanská a lidská práva zlatá
Veřejný zadavatel Leemon Concept „Všichni za stůl“ Česká asociace stolního tenisu zlatá
Veřejný zadavatel Havas Worldwide Prague Cyklus TV Eko-Kom bronzová
         
Nízkorozpočtové kampaně Made by Vaculik Ženské ragby – Perse Česká rugbyová unie zlatá
Nízkorozpočtové kampaně Geometry Global The Ad that Ran Intersport stříbrná
Nízkorozpočtové kampaně Momentum Jde to i lidsky ING Bank bronzová
         
Integrovaná komunikace Momentum ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services ŠkoFIN zlatá
Integrovaná komunikace Lowe Open Roadshow Zrychlujeme – 4G LTE Promo 2015 Vodafone bronzová
Integrovaná komunikace Momentum Rostou, rostou? ING Bank bronzová
         
Event, field a sport marketing Leemon Concept „Všichni za stůl“ Česká asociace stolního tenisu zlatá
Event, field a sport marketing Wunderman Ford v Opeře Ford Motor Company zlatá
Event, field a sport marketing Raul #boostprague Rozsviť Prahu Adidas ČR stříbrná
Event, field a sport marketing Wunderman Wunderpanák Wunderman stříbrná
Event, field a sport marketing Fox Hunter Zažijte pořádnou jízdu v Tullamore D.E.W. autobusu Rémy Cointreau bronzová
         
Přímá B2B a B2C komunikace Wunderman Institut Řidičských Terapií Ford Motor Company zlatá
Přímá B2B a B2C komunikace Wunderman Voltaren čtyřicetkrát jinak Dr.Max – Česká lékárna holding stříbrná
Přímá B2B a B2C komunikace Young & Rubicam Forbes ČS Erste Corporate Banking stříbrná
         
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy Wunderman Karta výhod Dr.Max Dr.Max – Česká lékárna holding zlatá
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy Garp Integrated Brumíkova Farma, Brand Aktivace Mondelez stříbrná
         
Retail / merchandising / instore marketing Wellen Jedna bedna Bona o.p.s. zlatá
         
Destinační marketing Momentum Česko je cool! CzechTourism stříbrná
       
Sociální média Geometry Global The Ad that Ran Intersport stříbrná
Sociální média Leemon Interactive Pingpongová show přijela k vám! Česká asociace stolního tenisu stříbrná
Sociální média Nydrle O2 Smart Up Nadace O2 bronzová
       
Digitální idea Dark Side Česko v datech SAS Institut zlatá
Digitální idea Havas Worldwide Prague Cyklus TV Eko-Kom stříbrná
Digitální idea Wunderman Wunderpanák Wunderman stříbrná
Digitální idea Dark Side Muži činu – www.muzicinu.cz Merck bronzová
       
Digitální integrovaná komunikace Comtech Group Skutečný dárek Člověk v tísni zlatá
Digitální integrovaná komunikace Wunderman Institut Řidičských Terapií Ford Motor Company stříbrná
       
Digitální trefa Dark Side Philips Click&Style – Stvořen pro výzvy Philips zlatá
Digitální trefa Made by Vaculik Ženské ragby – Perse Česká rugbyová unie stříbrná
       
Digitální inovace Dark Side Česko v datech – www.ceskovdatech.cz SAS Institut zlatá
       
Grand Prix Dark Side Česko v datech – www.ceskovdatech.cz SAS Institut
 
Klient roku     Ford Motor Company
 
Agentura ročníku Dark Side
   
Agentura ročníku Wunderman

Vítězové Českého direktu mají právo postoupit do mezinárodní soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci.