Česká mutace amerického časopisu Forbes zaznamenala nový rekord v prodejnosti: lednové číslo udalo 15.280 výtisků - z toho na stáncích koupilo 8.280 lidí, předplatitelů je přes 5 tisíc, další zhruba 2 tisíce připadají na tzv. ostatní prodeje (odběr velkých klientů, třeba Letiště Praha, se slevou).
Jestliže Forbes teď neoficiálně udává za leden přes 5 tisíc předplatitelů, v porovnání s prosincovými čísly to znamená, že se začátkem roku jich přibylo zhruba 1.200.
Podle šéfredaktora Petra Šimůnka prodej Forbesu na českém trhu zatím překonává všechny plány vydavatelství Business Consulting & Media, které před českou mutací uvedlo edici na Slovensku. Jak Šimůnek řekl na nedávném setkání pořádaném agenturou Konektor, vydavatel původně počítal s odbytem zhruba polovičního počtu kusů, než kolik nyní prodává.
Forbes v Česku vychází od listopadu 2011, dosavadní rekord v prodejnosti zaznamenal loni v září, a to necelých 14 tisíc. Ukazuje se, že Forbesu nejlíp fungují obálky bez fotografií, s titulky propagujícími návody jak být lepší (prosinec), respektive bohatý (září).