Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Český National Geographic inovuje vzhled

Změny v tuzemské edici navazují na globální redesign populárního měsíčníku.

Nový podoba titulní strany National Geographic

Nový podoba titulní strany National Geographic

Česká edice měsíčníku National Geographic vydavatelství Vltava Labe Media přišla s listopadovým číslem s pozměněným grafickým zpracováním. Nejviditelnější je změna na titulní stránce – logo se zmenšilo, aby vynikla titulní fotografie. Redesign časopisu proběhne celosvětově.

„V novém provedení je logo časopisu mnohem menší, než bývalo. Vycházíme z toho, že značka National Geographic ve spojení se žlutým rámečkem je natolik povědomá, že raději necháme vyniknout titulní fotografii,“ přibližuje šéfredaktor české edice Tomáš Tureček.