Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Český rozhlas si na příští rok naplánoval zisk 2 miliony

Veřejnoprávní rádio plánuje náklady 2 202,9 milionů a výnosy 2 204,9 milionů. Problém je, že se mu odhlašují koncesionáři a klesají také výnosy z reklamy a sponzoringu.

Český rozhlas plánuje v příštím roce hospodařit se ziskem 2 miliony korun, s náklady 2 202,9 milionů a výnosy 2 204,9 milionů. V provozní části rozpočtu očekává zisk 60 milionů, meziročně o 29 korun víc. Dnes to schválila rozhlasová rada.

Prozatímní ředitel instituce Peter Duhan se přitom znovu opřel do předchozího vedení, konkrétně desetileté éry svého předchůdce Václava Kasíka, která skončila loni v červenci. „Po letech extenzivního – a dle mého názoru naprosto neefektivního – rozkročení Českého rozhlasu je nutné diametrálně změnit přístup k zacházení s veřejnými zdroji,“ prohlásil Duhan.

Problém rozhlasu spočívá v tom, že se mu odhlašují koncesionáři, od nichž vybírá většinu peněz na svůj provoz, téměř dvě miliardy ročně. Klesají také výnosy z reklamy a sponzoringu.