Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Český rozhlas: Zelená vlna Radiožurnálu

Grafické studio Kafka Design

Zelená vlna Radiožurnálu

Český rozhlas 1 – Radiožurnál odstartoval v květnu kampaň zaměřenou na dopravní zpravodajství. Pokračuje tak v trendu oslovit posluchače, kteří tráví hodně času jízdou v autě.

Zelená vlna Radiožurnálu patří k základním benefitům vysílání této zpravodajsko – publicistické stanice a posluchači ji vnímají jako součást komplexního zpravodajství, které tato stanice poskytuje.

Radiožurnál si v únoru zadal u agentury STEM/MARK výzkum, jehož cílem bylo získat aktuální informace o vnímání rozhlasového dopravního zpravodajství u řidičů – profesionálů. Z něj vyplynulo, že 93 % řidičů poslouchá při řízení rádio.

„83 procent profesionálních řidičů zná Zelenou vlnu Radiožurnálu a oceňují na ní především srozumitelnost, zařazování mimořádných hlášení při závažných dopravních komplikacích a co je pro nás velmi důležité – jedním z hlavních benefitů našeho dopravního zpravodajství je jeho důvěryhodnost,“ shrnuje výsledky výzkumu ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu Hana Hikelová.

V tendru Českého rozhlasu na vytvoření vizuálů pro kampaň Zelené vlny Radiožurnálu zvítězilo grafické studio Kafka Design. „Ústřední headline ‚Nikdy nevíte, co můžete na silnici potkat‘ doprovází série motivů dopravních značek s bubákem, dinosaurem nebo ufony, kterou bude možno dále do budoucna rozvíjet,“ říká k návrhům ředitel studia Ondřej Kafka.

Kampaň probíhá od května v tisku nebo na billboardech, navíc byly vyrobeny i samolepky, letáky a označení tankovacích pistolí u čerpacích stanic Agip. Vznikl také speciální motiv pro probíhající MS v hokeji.