Mediální agentura Starcom, která je součástí skupiny Publicis One, se stala exkluzivním mediálním partnerem divize volně prodejných léků Merck pro všechny světové trhy. Přebírá tak do své péče celé portfolio značek Merck, které tato farmaceutická společnost prodává mezinárodně včetně Česka - Bion3, Femibion, Nasivin, Seven Seas, Neurobion a DoloNeurobion.
„Na českém trhu nás čeká strategická a tvůrčí práce. Hlavním úkolem bude posílit využití digitálních médií a celkovou komunikaci se zákazníky Merck zmodernizovat a prohloubit,“ přiblížila Martina Říhová, chief integration officer Publicis One.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval