Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČEZ si vybral patnáct agentur na eventy

Elektrárenský podnik si zvolil partnery pro pořádání akcí v příštích čtyřech letech.

Polostátní gigant ČEZ si vybral patnáct subjektů, které pro ni budou v následujících čtyřech letech zajišťovat všechny eventové projekty a akce. Jde o agentury a produkční společnosti 4U ProductionAgentura ApiArcadia PrahaArt 4 PromotionBrothersD. A. N. productioneProductionEventactionJVS GroupMarfMVP eventsStudio Artefakt, Šťastný Produkce, Typ AgencyVinland.

Agentury by měly zajišťovat všechny akce společenského rázu, typově od pořádání snídaně pro pět osob až po velké eventy s řádově vyššími počty účastníků. Výši celkového rozpočtu ani jeho rozdělení ČEZ nezveřejnil, podle jeho mluvčí Barbory Půlpánové se bude odvíjet od realizovaných akcí.