Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Chance po letech mění logo i barvy

Sázková kancelář opouští původní podobu značky po 23 letech.

Staré a nové logo sázkové kanceláře Chance

Staré a nové logo sázkové kanceláře Chance

Sázková kancelář Chance mění po 23 letech své existence image. Od září používá nové logo, barevnost i kompletní marketingovou komunikaci. Novou barvou je zelená. Koresponduje s heslem „zábava má zelenou“. Čerstvý styl má za cíl značku „rozjasnit“ – firma chce být totiž vnímána jako „sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často online a nebaví je nic okoukaného a usedlého“. „Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ prohlásil Jan Čumpelík, ředitel marketingu holdingu Tipsport, do něhož Chance patří.

Ředitel marketingu holdingu Tipsport Jan Čumpelík

Ředitel marketingu holdingu Tipsport Jan Čumpelík

Na změně vizuálního stylu Chance spolupracovala s reklamní agenturou Touch Branding. Na manuálu pro externí komunikaci se podílela PR agentura MediaTrust Communications. Nový styl se promítl do webu, mobilních aplikací, sázkových tiketů i designu kamenných poboček.