Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Charvátová sales manažerkou AdActive

Obchodní tým mediazastupitelství doplnila bývalá firemní bankéřka České spořitelny.

Šárka Charvátová

Šárka Charvátová

Do oddělení přímého obchodu internetového mediálního zastupitelství AdActive nastoupila v březnu na pozici sales manažerky Šárka Charvátová. Doplnila nyní tříčlenný tým, který má na starosti aktivity určené přímým klientům. Skupinu vede Petr Mácha, který nedávno přišel z Mladé fronty.

Charvátová dřív působila čtyři roky v České spořitelně jako firemní bankéř pro podnikatele a malé podniky, předtím vedla obchodní tým external channels v O2.

AdActive má dále oddělení, které se soustředí na prodej reklamy klientům z oblasti mediálních a reklamních agentur. Kromě klasické display reklamy koncem loňského roku rozšířilo také své aktivity v oblasti programatického nákupu – disponuje tak vlastním oddělením programatického nákupu a RTB.