Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Chuck off!

Prý bylo v reklamě T-Mobilu málo využito potenciálu Chucka Norrise. Cha! Zdá se, že nakonec až moc.

Nedávno jsem slyšel, že už se mezi mladými lidmi neříká fuck off, ale chuck off! Je to zřejmě reakce na zamoření našeho území zámořskou hvězdou. A pak, že prý bylo v reklamě T-Mobilu málo využito potenciálu Chucka Norrise… Cha! Zdá se, že nakonec až moc.

Také jsem se, někdy před rokem, z odborných zdrojů dozvěděl, že prý už víc než polovina všech světových výdajů na reklamu končí ve firmách zabývajících se výzkumem. Krize svědčí evidentně nejen právníkům…

T-Mobile dal již na začátku téměř všechny spoty s Chuckem Norrisem na YouTube. Prý právě proto, aby si je otestoval. Docela zajímavý a jednoduchý nápad. V každém případě je to příležitost, jak alespoň občas „vyčakovat“ výzkumné agentury. Mezi námi – zaslouží si to.

Když už jsme u toho čakování, chtěl bych ještě říct chuck off dalším lidem, jejichž práce je k ničemu. Jeden věhlasný architekt nám postavil dům tak, že jej čeká po pěti letech téměř kompletní rekonstrukce. Sám si vzal nad stavbou dozor a dostal pochopitelně slušně zaplaceno. Jeho výrazný autorský rukopis poznamenal mimo jiné i garáž, kde se nedá v zimě parkovat, protože vám ji vytopí tající sníh z auta. Zapomnělo se nějak na odvodňovací kanálky. Proto jsme začali raději parkovat před domem. A co se nestalo? Auto nám okamžitě ukradli.

Chuck off výzkumníkům a architektům. Také filozofům, buddhistům, mnichům a poustevníkům, kteří tvrdí, že majetek vás zbavuje svobody – za to, že mají pravdu. A pro pravdu se člověk zlobí.

Největší chuck off patří všem zlodějům aut!

Hezké Vánoce.