Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Chvojka jako mluvčí ERÚ končí. Pomůže ČSSD

Jiří Chvojka odešel z místa mluvčího energetického regulátora, nahradí ho Vladimír Černý.

Jiří Chvojka

Jiří Chvojka. Repro: LinkedIn

Mluvčí Energetického regulačního úřadu Jiří Chvojka k dnešnímu dni končí ve funkci. Pracovní smlouva byla rozvázána dohodou na základě vážných osobních a rodinných důvodů, oznámil úřad. Novým mluvčím bude Vladimír Černý, který dosud působil v oddělení komunikace úřadu.

Chvojka řekl Aktuálně.cz, že bude pracovat ve volebním štábu ČSSD, který se chystá na krajské volby: „Dostal jsem nabídku od sociálních demokratů. Přišla zrovna v té době, kdy jsem řešil odchod z regulačního úřadu.“ Chvojka se na kampaních ČSSD podílel i v letech 2008 až 2012. Dělal též na kampani ODS v roce 2006. Volební manažer ČSSD a europoslanec Miroslav Poche uvedl, že Chvojka začal pracovat minulý týden. „Má na starosti politický marketing,“ řekl. Podle Pocheho bude kampaň strany připomínat dvouleté vládní působení ČSSD a na to naváže krajská kampaň. Měla by být neútočná a pozitivní, doplnil Chvojka.

Součástí kampaně Dva roky ve vládě je reklamní spot, který v reakci na šéfa ANO Andreje Babiše tvrdí, že „stát není firma, je to společenství lidí“. Jak dnes Médiáři potvrdila mluvčí ČSSD Eva Gregorová, spot pro stranu vytvořila agentura BlueLight Production Jakuba Horáka.

Video strana zveřejnila 10. března, dosud udává 35.000 zhlédnutí (z toho na Facebooku je to 12.000, na YouTube něco přes 3.000). Web kampaně Srdcebijevlevo.cz údajně vykázal přes 31 milionů zobrazení. Kampaň prý na webu zasáhla hlavně lidi ve ve věku 25 až 44 let. Ukazuje to na skutečnost, že kampaň na internetu byla zvolena správně a dostala se i k cílovým skupinám, které nejsou typickými voliči sociální demokracie, tvrdí šéf ČSSD a předseda vlády Bohuslav Sobotka.