Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Cloud4com si na digitál najal Aqua Digital

Agentura zajistí poskytovateli cloudových služeb internetovou kampaň i PR.

Filip Huněk

Filip Huněk v Aqua Digital

Poskytovatel cloudových služeb pro podniky Cloud4com si na digitální B2B komunikační strategii najal agenturu Aqua Digital Rámy Rajnoška. Ta mu má pomoci budovat povědomí o značce a získat nové klienty. Zadavatel oslovil agenturu přímo, nešlo o výběrové řízení.

Mezi úkoly, které bude agentura zajišťovat, se řadí leadová kampaň směřující na web klienta, nastavení její vizuální a komunikační linky, PPC kampaň a kampaň v sociálních médiích, organizace webinářů, digitální PR a zajišťování partnerství na tematicky zaměřených konferencích. „V první fázi provedeme optimalizace stávajících komunikačních kanálů, aby lépe vyhovovaly potřebám kampaně, startující během března,“ uvádí account director Aqua Digital Filip Huněk.

Spoluinvestorem Cloud4com se nedávno stala prostřednictvím svého fondu Springtide Ventures skupina KKCG Karla Komárka, mělo jít o investici v řádech desítek milionů korun.