Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Co týden dal: Živo kolem rozpočtu a lidí v ČT * Spor RTA s Primou nekončí * Mountfield mění komunikaci

Newsletter Médiáře: Co přinesl 2. týden 2012 v médiích a marketingu

Tento přehled rozesíláme každý pátek přihlášeným odběratelům. K pravidelnému odběru newsletteru a dalších novinek Médiáře se přihlásíte prostřednictvím formuláře „Novinky zdarma e-mailem“ v pravém sloupci.

TELEVIZE

Nejživěji bylo tento týden kolem veřejnoprávní televize. Na středečním zasedání Rady České televize prezentoval generální ředitel Petr Dvořák výsledky prvních sta dní svého působení, letošní rozpočet a plány.

Spor studií Regionální televizní agentury a televize Prima související s koncem jejich společného vysílání na týchž kmitočtech pokračoval tuto středu tiskovým brífinkem Primy v pražském hotelu Hilton. Další regionální studio – liberecká Genus TV – se rozhodla vysílat samostatně.

Digitální televize Barrandov si připomněla 3 roky vysílání, na úterní tiskové konferenci odhalila programové plány na první čtvrtrok 2012.

Ohlášeny byly i další personální a programové novinky.

RÁDIO

ONLINE

MOBILNÍ APLIKACE

REKLAMA

Česká společnost Mountfield ve středu sezvala novináře do pražského Louvru a představila jim mimo jiné nový směr marketingové komunikace. Soutěž reklamní kreativity Louskáček shání přihlášky, pražský festival reklamy PIAF odhalil nejdůležitější jména poroty nadcházejícího 3. ročníku.

MARKETING & PR

SLOUPKY MÉDIÁŘE

Mezi sloupkaři jsme přivítali prvního letošního nováčka – Pavla Neumana z BuzzMag/Buzzboot.

K pravidelnému odběru newsletteru a dalších novinek Médiáře se přihlásíte prostřednictvím formuláře „Novinky zdarma e-mailem“ v pravém sloupci.