Přijďte vyhrát Nokii 3310

Už v pondělí 29. května přijďte na soutěžní přehlídku AppParade hrát o nové Nokie 3310.

Coca-Cola má Vánoce z Česka, i z Lokte jako Milka

Na třech místech v Česku točila Coca-Cola nový vánoční spot. Zas i vypraví vánoční kamion.

Loket v reklamě na Coca-Colu

Loket v reklamě na Coca-Colu

Coca-Cola si – stejně jako koncern Mondelez pro značku Milka – vybrala jako místo natáčení svého letošního vánočního spotu Česko. Španělská agentura Sra.Rushmore spot natáčela konkrétně na třech místech – v Nebušicích, v Lounech a v Lokti. Západočeský Loket přitom posloužil i Milce, animátoři k němu dodělali na pozadí Alpy.

Pro svou televizní komunikaci před Vánoci si letos Coca-Cola vybrala stanice skupin Nova, Prima a Barrandov. Hlavní spot přitom vychází z její letošní globální kampaně Taste the Feeling. Proto se v něm objeví všechny tři nápoje značky Coca-Cola – kromě „základního“ také varianty Light a Zero. Spot má verze 30 a 60 vteřin. Minutová verze se vysílala do 13. listopadu, od 14. listopadu jde půlminutová, poběží až do 25. prosince.

V televizi na něj od pondělí 21. listopadu navazuje tag on na podporu tradičního vánočního kamionu, který firma vypraví i letos, republikou bude jezdit od soboty 26. listopadu do čtvrtka 22. prosince. Rozšířený spot se bude vysílat tři týdny, tedy do neděle 11. prosince. Spot bude prakticky stejný jako loni. Směruje lidi na Facebook, kde má promotion svou stránku s informacemi, kde zrovna bude. Kamion vyjede už posedmnácté. „Každý rok přiláká na tisíce návštěvníků,“ uvedl Jan Kopřiva, brand manažer Coca-Coly.

Kromě televize budou pro vánoční kampaň značky stěžejní outdoor, digital, PR a komunikace v místě prodeje. Nákup médií zajišťuje Starcom, digitální aktivity slovenský McCann Erickson, PR pak agentura Weber Shandwick a road show vánočního kamionu Up Brand Activation.