Televize Prima představila v podzemí pražské Kolbenky podzimní program. Má Chalupáře, Pevnost Boyard i Zdeňka Trošku. Tiskovku moderoval Zdeněk Pohlreich.

Concept One zakládá skupinu agentur Kotelna 55

Kolem agentury Concept One se v pražském Karlíně seskupují další komunikační firmy. Finance skupiny řídí Marek Miláček, vedení Concept One přenechal Alexandru Klimentovi.

Nové sídlo agentury Concept One

Do Karlína se Concept One přestěhovala zhruba před rokem

Vedle pražského Fora Karlín, kde sídlí vydavatelství Economia, v budově bývalé kotelny v Pernerově ulici, vzniká uskupení agentur Kotelna 55 (jde o číslo popisné kancelářského sídla). Zahrnuje

  • aktivační agenturu Concept One Jakuba Dlouhého a Marka Šebesťáka,
  • Šebesťákovu PR agenturu Pleon Impact,
  • nově založenou eventovou agenturu Mr. Jones (vlastní ji Concept One ze 75 % a Michal Řezníček z 25 %)
  • a digitální agenturu Detonate (v ní má Concept One 51 %, 49 % patří Michalu Chrůmovi).

S ustavením skupiny souvisí i změny ve vedení Concept One. Tu jako managing director přebírá Alexandr Kliment, který se do agentury vrací po pěti letech. V letech 2009 až 2015 dělal ředitele komunikace Českého olympijského výboru.

Alexandr Kliment

Alexandr Kliment

Stávající ředitel Conceptu Marek Miláček se posouvá na pozici group business and finance director, má rozvíjet nový i stávající byznys a bude řídit finanční operace napříč skupinou.

Marek Miláček

Marek Miláček

Jakub Dlouhý, zakladatel a většinový majitel Conceptu, bude skupinu řídit z pozice managing partner.

Jakub Dlouhý

Jakub Dlouhý

Concept One zároveň zahajuje spolupráci se strategickým konzultantem Peterem Tarbajovským, který dříve zastával pozici head of strategic planning v mediálních agenturách Médea a Havas Czech Republic. Tarbajovský se bude podílet na přípravě konceptů pro klíčové klienty.

Peter Tarbajovský

Peter Tarbajovský

Dlouhý vedle svého angažmá v Kotelně chystá rozjezd dalšího projektu. Společně s Pavlem Zíkou spustí sportovní agenturu, která bude s Concept One spolupracovat v oblasti marketingové komunikace. Projekt se má představit ještě v lednu.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr