Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Crha v AMI vede Digital Communications

Digitální divize PR agentury plánuje růst hlavně v sociálních sítích a tvorbě obsahu.

Vladan Crha

Vladan Crha

Ředitelem Digital Communications, digitální divize české PR agentury AMI Communications, se stal Vladan Crha, který se zároveň v AMI zabývá korporátní a krizovou komunikací. Do agentury přišel v roce 2013, předtím řídil tři roky marketing Fortuny, předtím tři roky komunikaci AAA Auto. V minulé dekádě pracoval jako šéf marketingu operátora Vodafone, předtím byl mluvčím konkurenční Telefóniky O2.

Digital Communications vznikla v roce 2009 a specializuje se na online komunikaci, správu a monitoring sociálních sítí, tvorbu webových stánek nebo na SEO. Letos agentura plánuje růst hlavně v oblasti sociálních sítích a tvorbě obsahu.