Televize Prima představila v podzemí pražské Kolbenky podzimní program. Má Chalupáře, Pevnost Boyard i Zdeňka Trošku. Tiskovku moderoval Zdeněk Pohlreich.

ČSOB mění logo pro retail a kryje online rizika

ČSOB se začne prezentovat claimem banka i pojišťovna, profiluje se v asistencích.

Logo ČSOB Pojišťovny s novým claimem, který začne používat pro retailové aktivity

Logo ČSOB s novým claimem, který začne používat pro retailové aktivity

ČSOB začala v lednu používat pro své retailové operace nové logo, které teď oproti minulosti provází nový claim „banka i pojišťovna“. Postupně je chce začlenit do všech svých retailových mediálních kampaní (televize, venkovní reklama, on-line reklama).

„Jde výhradně o marketingovou změnu, nemění se standardní logo banky, které zůstává, stejně tak jako označení poboček s výjimkou těch, kde jsou v plnohodnotné formě dostupné služby jak banky, tak pojišťovny. Na takových pobočkách se v rámci marketingových nosičů bude tento slogan významně propagovat,“ uvedla Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB. Firma podle ní definuje tímto claimem vlastní kategorii s tím, že v nabídce pojištění umí nabídnout klientům i další služby. Logo a novou korporátní identitu vytvořilo Studio Motor, kreativní strategii má na starost agentura DDB. 

„Nové logo plánujeme postupně nasazovat všude tam, kde budeme něco měnit. Tedy pro nové kampaně produktů, které obsahují pojišťovací element, a pro všechna obchodní místa, kde bude nabízena pojišťovací i bankovní služba, což je prakticky každá větší pobočka. V současnosti pokrýváme všechna větší města asi 90 poradci, ale chceme rozšířit tento počet o dalších sto míst, počítáme, že pozice pojišťovacích poradců v řadě míst zdvojíme,“ uvedli zástupci banky na včerejší tiskové konferenci. Dodali ale, že rebranding bude relativně pomalý, aby nebyl příliš finančně náročný.  

Pojistí také online rizika

Tisková konference se týkala představení nového produktu ČSOB Pojišťovny, a sice pojištění online rizik. „Kdybych měl vypíchnout tři přednosti produktu, budou následující: zaprvé jde o jeden z řady produktů, který ČSOB Pojišťovnu profiluje jako inovativní na středoevropském trhu. Je totiž v regionu střední a východní Evropy nabízen poprvé. Za druhé mě těší jeho faktické zaměření na internet, na sociální sítě a na rizika, která se zde objevují, protože jde o moderní oblast, která se týká každého z nás. Za třetí zmíním jednu složku v produktu, a to jsou IT asistenční služby. Chceme totiž prostřednictvím asistencí usnadňovat každodenní život, nejen řešit krizové situace,“ prohlásil šéf ČSOB Pojišťovny Vladimír Bezděk. Služba bude fungovat telefonicky přes help linku pojišťovny. Produkt není určen jen zákazníkům banky, ale je volně prodejný, od příštího týdne by jej banka měla začít nabízet i na internetu.

Produkt je podle informací ČSOB Pojišťovny pro tento finanční ústav klíčový. „Většina problémů na internetu vzniká podceněním prevence. Lze to přirovnat k situaci, kdy klient má nákazu, ale snaží se ji léčit sám,“ uvedl ředitel odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth. Pojišťovna podle něj nabízí v tomto směru odbornou pomoc, přičemž se soustředí hlavně na ochranu klientů při nákupech na internetu, jejich osobních dat či dat souvisejících s užíváním platebních karet. Kampaň k novému produktu se už rozběhla na outdoorových plochách a v televizi, provází ji nové logo a poběží během celého roku.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr