Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČSOB: Podpora investic (Jakub Vágner)

Kampaň poběží od 1. září do 31. října.

Stejně jako na začátku letošního roku bude i na podzim Jakub Vágner tváří nové kampaně ČSOB, která bude zaměřena na podporu spoření a investování. Kampaň poběží od 1. září do 31. října ve formě televizních spotů, inzerce v tisku a na internetu, na venkovních plochách a samozřejmě nebude chybět podpora na pobočkách ČSOB v podobě plakátů a letáků.

Jakub Vágner pro ČSOB

„Naše první letošní kampaň na podporu investic byla úspěšná, proto jsme se rozhodli ji zopakovat a tváří kampaně se opět stal známý rybář a dobrodruh Jakub Vágner. Pro klienty jsme také připravili malé dárky, které jsou tematicky vázané k Jakubovu rybaření,“ řekl Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.

V průběhu kampaně bude klientům k dispozici kombinovaná nabídka zajištěných fondů v čele s klikovovou strukturou a osvědčeným Maxima Investem Duo Bonus 3. Novinkou v oblasti otevřených podílových fondů je fond kopírující index pražské burzy, který klientům nabízíme od druhé poloviny srpna.

Pro komunikaci nové kampaně zvolila banka všechny stávající osvědčené metody. Kampaň tak bude k vidění v televizi a na internetu, také na venkovních billboardech a plakátech na pobočkách. Součástí bude i inzerce ve vybraných denících a časopisech a advertorialy ve vybraných ekonomických a společenských médiích.