Novou reklamní agenturou Československé obchodní banky je DDB. Ta to dnes oznámila na Facebooku. Banka si agenturu vybrala na tříleté období. Na mediální plánování a nákup zvolila agenturu Razor ze skupiny VivaKi. V oblasti online bude ČSOB dále spolupracovat s mediální agenturou Red Media z komunikační skupiny Kindred Group. Komunikaci v oblasti sociálních sítí obstarává agentura Loosers.
Tendr na dodavatele reklamních služeb vypsala banka letos na jaře, krátce poté, co se v ní vyměnili marketingoví manažeři. Tomáše Brycha, který odešel do Air Bank, nahradila Renata Pixová Němcová (dříve Sberbank), jež se rozhodla obohatit seznam spolupracujících dodavatelů. V posledních letech banka spolupracovala s VCCP, letos pro ni pracovala ale také agentura Creative Brand.
ČSOB mění image. Chce být přátelštější
Banka v minulém týdnu oznámila změnu svého komunikačního stylu a spustila novou kampaň. Tu už připravovala právě DDB.