Od 1. února 2011 spouští ČSOB novou kampaň, která se zaměřuje na produktový mix, do nějž patří zajištěné fondy včetně Maximal Investu, otevřené podílové fondy, státem podporované produkty, spořicí účty a termínované vklady.
Tváří kampaně se stane Jakub Vágner, známý rybář, dobrodruh a držitel rekordů v chytání největších sladkovodních ryb. Kampaň jde v linii autentických výpovědí lidí, kteří se zabývají netradičními aktivitami. Motto zní: „Mým bohatstvím je vědět, kde čekat kapitální úlovek. A v čem je vaše bohatství?“
„Cílem této komunikace je překonat obavu lidí spravovat své finance jiným než standardním způsobem, jakým je odkládání úspor na spořicí a běžné účty. Poukazuje na možnost investic do zajištěných fondů, které kombinují ochranu a vyšší potenciál výnosu než například klasické spoření,“ sdělila banka.
Kampaň bude probíhat v televizi, formou klasické inzerce, venkovní reklamy včetně netradičních forem provedení, na internetu i na pobočkách. Na její přípravě se podílela reklamní agentura Kaspen/Jung v. Matt.