Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Společensky odpovědné aktivity České spořitelny komunikuje Weber Shandwick

Agentura Weber Shandwick od ledna komunikuje CSR aktivity České spořitelny. Součástí rozsáhlého zadání je komunikace finančního vzdělávání, firemního dobrovolnictví a filantropie banky.

Koncem ledna oslaví 10. narozeniny Nadace České spořitelny a Weber Shandwick v souvislosti s tímto výročím připravuje společenskou akci, na níž naváže řadou celoročních komunikačních aktivit. Zadání České spořitelny obsahuje externí i interní komunikaci a vedle klasických PR nástrojů bude vyprodukována mimo jiné spousta multimediálního obsahu.

Nadace České spořitelny spolupracuje s řadou partnerů zejména v oblasti podpory seniorů, drogové problematiky a udržitelného rozvoje. Veřejnost se bude o těchto aktivitách dozvídat prostřednictvím media relations.

„Společenská odpovědnost je pro PR oříšek. Potvrzuje to i řada firem provozujících nadace, které v propagaci mnohokrát raději z nouze sahají po placeném inzertním prostoru. V rukou reklamy se však ze CSR stává marketing, a to s Českou spořitelnou nezamýšlíme,“ podotkl šéf české pobočky Weber Shandwick Vítězslav Horák.