Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) oznámila, že chce na své volební kampani spolupracovat s agenturou STG, která připravovala prezidentskou kampaň Hillary Clintonové a podílela se i na předchozí kampani Baracka Obamy. „S agenturou jsme v kontaktu již delší dobu. Zkušenosti Julianny Smootové a Dana Kanninena jsou pro nás samozřejmě velmi cenné,“ uvedl volební manažer ČSSD Jan Birke.
Podle něj strana vede s agenturou konzultace týkající se vedení politických kampaní a diskutuje s oběma jejími manažery o tom, jak případně jejich zkušenosti využít v blížící se předvolební kampani ČSSD před českými parlamentními volbami.
Při parlamentních volbách v roce 2013 patřila sociální demokracie mezi největší zadavatele out-of-home reklamy v Česku, za billboardy a další venkovní formáty utratila podle monitoringu Admosphere kolem 44 milionů Kč. Své celkové výdaje na volební kampaň tehdy ČSSD odhadovala na 90 milionů Kč.