Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČT ani česká MTV evropské ceny Promax letos nemají, Prima Love nominována na americké

Studio Oficina získal evropský Promax předloni za logo a branding televize Prima Cool.

O americké „Oscary“ v oblasti televizní propagace, marketingu a designu bojuje i české studio Oficina, které už nějaký čas vytváří podobu stanic rodiny Prima.

Na americké ocenění PromaxBDA v kategoriích Logo design a Package design – all media je nominován design televize Prima Love [video na webu Oficiny], která odstartovala v březnu a cílí na ženy ve věku 15 až 44 let. Vítězové se budou vyhlašovat 30. června v New Yorku.

„Grafiku stanice Prima LOVE spojuje s Prima COOL razantní typografická úprava, minimalistické logo vytvářející slovní spojení s další informací – časy, postavy ze seriálů a a tak dále – a plošná barevnost,“ komentuje Oficina.

„Novým prvkem je generované barevné prostředí kombinující paletu barev se vzorníkem textur. Díky tomu získává grafika Prima LOVE proměnlivý vzhled, evokující převlékání šatů. Proud infografiky zklidňují civilně točené identy a programová menu.“

„Dlouhodobá spolupráce s tímto studiem se ukázala jako vynikající tah pro budování úspěšných brandů, jako jsou Prima COOL a Prima LOVE,“ je spokojena šéfka marketingu a PR Primy Denisa Schulzová.

Své zástupce mělo Česko letos i v evropském klání: Česká televize byla nominována ve třech, československá MTV z rodiny Novy ve dvou z celkem 51 kategorií [prohlédněte si soutěžní spoty]. Nominace ale v dubnu neproměnily [seznam vítězů].

Předchozí úspěchy

Evropskou cenu PromaxBDA získala Oficina předloni za Prima Cool: tvůrci Lukáš Fišárek a Marek Cimbálník obsadili druhé místo v kategoriích Nejlepší logo a Nejlepší branding stanice.

V roce 2009 bodoval v Evropě i soubor spotů veřejnoprávní České televize nazvaný Kroky svobody, zvítězila v kategorii Nejlepší tematická kampaň.

Česká televize byla v roce 2008 stříbrná byla s vánoční kampaní a tři roky předtím se studiem Frame 100R, díky spotům na časopis ČT+.