Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

ČT dostala pokutu za vychvalování tabletu Lenovo v Sama doma

Propagační rozhovor vedla moderátorka přímo s marketingovou ředitelkou firmy.

Marketingová ředitelka Lucie Orlovská (vpravo) v pořadu ČT Sama doma

Marketingová ředitelka Lucie Orlovská (vpravo) v pořadu ČT Sama doma

„Nepatřičným zdůrazňováním“ tabletu Lenovo v pořadu Sama doma loni v dubnu porušila Česká televize zákon, uvedla regulační rada pro vysílání. Veřejnoprávní televizi za nezvládnutý product placement udělila pokutu 50.000 Kč. Radě vadí, že v rozhovoru o tom, jak vybrat tablet, se mluvilo konkrétně o výhodách výrobku značky Lenovo, mimo jiné zazněly dodací lhůty jednoho z barevných provedení a že lze mít „ke každým botám jedno“. Rozhovor přitom moderátorka vedla s marketingovou ředitelkou Lenova Lucií Orlovskou.

Marketingová ředitelka Lucie Orlovská v pořadu ČT Sama doma

Marketingová ředitelka Lucie Orlovská v pořadu ČT Sama doma

Zákon v Česku povoluje umisťování konkrétních výrobků do děje pořadů, zároveň ale vyžaduje, aby je tam tvůrci zakomponovali vždy přirozeně, aby je nepatřičně nezdůrazňovali. Ve filmech či dramatické fikci se to řeší záběry, na nichž je vidět značka výrobku. Zde přibylo navíc slovní i psané zdůraznění názvu firmy.