Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

ČT loni zvýšila obchodní příjmy o 5 %

Z reklamy na ČT2 a ČT Sport přišlo 325 milionů Kč, s prodejem pořadů celkem 403 milionů.

Láďa Hruška v iVysílání. Díky reklamě si diváci webu České televize mohou dopřát i vystoupení hvězd komerčních stanic

Láďa Hruška v iVysílání. Díky přítomnosti reklamě si diváci webu České televize mohou dopřát i vystoupení hvězd komerčních stanic

Česká televize loni zvýšila příjmy z obchodní činnosti o 5 % na 403 milionů Kč. Největší část přinesl prodej reklamy a ostatních komerčních sdělení. Z reklamy a sponzoringu na kanálech ČT2 a ČT Sport, kde je vysílání reklamy povoleno, televize loni inkasovala zhruba 325 milionů Kč. Zbytek jsou příjmy Telexportu za prodej pořadů z produkce České televize jiným televizím.

Hlavním příjmem veřejnoprávní České televize jsou výnosy z koncesionářských poplatků. Ty loni klesly o 54 milionů Kč (zhruba o 1 %) na 5,62 miliardy. Letos ČT čeká výběr poplatků na úrovni 5,66 miliardy Kč a celkový vyrovnaný rozpočet 6,95 miliardy.

Zprávu o obchodní činnosti dnes projednala Rada České televize.

Letos by příjmy ČT mohly dále mírně vzrůst. Vedle hokejového mistrovství světa bude veřejnoprávní televize vysílat i sponzorsky atraktivní přenosy z letní olympiády a z evropského fotbalového šampionátu.