Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

ČT po zrušeném tendru na prodej reklamního času vypisuje nový, na dva roky za 16 milionů

 
 

Česká televize začíná znovu hledat prodejce svého reklamního času. Zveřejnila předběžné oznámení k plánované veřejné zakázce na prodej reklamního prostoru na svých kanálech, oznámila dnes mluvčí instituce Michaela Fričová. Generální ředitel ČT Petr Dvořák zrušil letos koncem března výběrové řízení na pětiletou zakázku v předběžném objemu 195 milionů Kč, v němž vyhrála loni v dubnu společnost Media Master.

Odůvodňoval to tehdy faktem, že loni v listopadu nový zákon zakázal vysílání reklamy a teleshoppingu na kanálech ČT1 a ČT24. Nyní se zakázka vypisuje na 2 roky, předpokládaná provize vítězného dodavatele má podle sdělení ČT tvořit 16 milionů Kč.

„Tato částka zohledňuje očekávané snížení současné procentuální odměny za zastupování na mediálním trhu a očekávanou hodnotu výnosů z prodeje mediálního prostoru České televize po dobu účinnosti smlouvy,“ uvedla Fričová.

„Spolupráce se specializovaným zástupcem umožní České televizi minimalizovat náklady spojené s prodejem reklamy a maximalizovat výnosy z prodeje reklamního prostoru,“ tvrdí také mluvčí.

CO MÁ ČT ZAJISTIT MEDIÁLNÍ ZASTUPITELSTVÍ

Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize na mediálním trhu v oblasti prodeje reklamního prostoru ve vysílání ČT a na jejích teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT.

Dodavatel bude pro Českou televizi tvořit a rozvíjet obchodní nabídku reklamního prostoru ČT, uzavírat smlouvy s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.

Součástí zodpovědností vítězného dodavatele bude i zajištění plnění uzavřených smluv, dodávání vysílacího materiálu v náležité technické kvalitě a režimu do ČT.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně