Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

ČT po zrušeném tendru na prodej reklamního času vypisuje nový, na dva roky za 16 milionů

 
 

Česká televize začíná znovu hledat prodejce svého reklamního času. Zveřejnila předběžné oznámení k plánované veřejné zakázce na prodej reklamního prostoru na svých kanálech, oznámila dnes mluvčí instituce Michaela Fričová. Generální ředitel ČT Petr Dvořák zrušil letos koncem března výběrové řízení na pětiletou zakázku v předběžném objemu 195 milionů Kč, v němž vyhrála loni v dubnu společnost Media Master.

Odůvodňoval to tehdy faktem, že loni v listopadu nový zákon zakázal vysílání reklamy a teleshoppingu na kanálech ČT1 a ČT24. Nyní se zakázka vypisuje na 2 roky, předpokládaná provize vítězného dodavatele má podle sdělení ČT tvořit 16 milionů Kč.

„Tato částka zohledňuje očekávané snížení současné procentuální odměny za zastupování na mediálním trhu a očekávanou hodnotu výnosů z prodeje mediálního prostoru České televize po dobu účinnosti smlouvy,“ uvedla Fričová.

„Spolupráce se specializovaným zástupcem umožní České televizi minimalizovat náklady spojené s prodejem reklamy a maximalizovat výnosy z prodeje reklamního prostoru,“ tvrdí také mluvčí.

CO MÁ ČT ZAJISTIT MEDIÁLNÍ ZASTUPITELSTVÍ

Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize na mediálním trhu v oblasti prodeje reklamního prostoru ve vysílání ČT a na jejích teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT.

Dodavatel bude pro Českou televizi tvořit a rozvíjet obchodní nabídku reklamního prostoru ČT, uzavírat smlouvy s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.

Součástí zodpovědností vítězného dodavatele bude i zajištění plnění uzavřených smluv, dodávání vysílacího materiálu v náležité technické kvalitě a režimu do ČT.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně