Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČT stáhne reklamu na Clavin u hokeje

Clavin

Česká televize do konce hokejového mistrovství přestane do vysílání zařazovat sponzorské vzkazy na přípravky ke zkvalitnění erekce. Reklamní upoutávky se objevovaly v rámci večerních i odpoledních přenosů, a staly se tak terčem kritiky diváků. Generální ředitel Petr Dvořák to dnes oznámil na jednání Rady České televize.

Dvořák upřesnil, že o zařazení sponzorských vzkazů na prostředek Clavin rozhodovala marketingová společnost BPA, která je na základě smluv majitelem reklamního prostoru. Firma po vzájemné dohodě akceptovala stažení do konce šampionátu, uvedl Dvořák.