Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

ČT ve sledovanosti loni dotáhla Novu

Nova i Česká televize dosáhly v roce 2015 třicetiprocentního podílu na televizním publiku.

Podíl na publiku v letech 1997 až 2015

Mírné zvýšení sledovanosti České televize a mírný pokles Novy sblížil tyto dvě největší televizní skupiny na tuzemském trhu v žebříčku celoroční sledovanosti. Nova mírně vítězí s 30,7 %, ČT ji ale téměř dotáhla, když zabrala 30,4 % publika. Jde o celodenní čísla v obecné divácké skupině starších 15 let. Třetí Prima měla 20,8 %, podobně jako Nova klesla. Naopak polepšila si skupina Barrandov na 5,5 %.

Zatímco ČT1 meziročně mírně posílila, hlavní kanály Novy i Primy svůj podíl snížily. Z menších stanic rostly – a to jen v řádu desetin procentního bodu – ČT2, dvojkanál ČT Déčko/Art, Smíchov a Telka. Televize Prima si nepolepšila startem nového kanálu Max, poněvadž znatelněji klesla stanice Zoom. Naopak Barrandov si k číslům tří nových stanic mohl připočíst i růst hlavního kanálu.