Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČT24 pomáhají politická dramata: druhá nejsledovanější po volbách byla důvěra vládě

Včerejšek, kdy koaliční strany jednaly s prezidentem a následně poslanci hlasovali o důvěře vládě Petra Nečase, přinesl stanici celodenní tržní podíl 9,53 %.

Cíl být „zážitkovou“ stanicí potvrdil digitální zpravodajský kanál veřejné služby ČT24. Z dramat skutečného života se přitom jako divácky nejzajímavější jeví zlomové události v domácí politice.

Včerejšek, kdy koaliční strany jednaly s prezidentem a poslanci hlasovali o důvěře vládě Petra Nečase, přinesl stanici celodenní tržní podíl 9,53 %. Letošní 21. prosinec se stal druhým divácky nejúspěšnějším dnem ve víc než pětileté historii ČT24. Dosud nejvyšší sledovanost si drží květnové volební vysílání s 12,99 %.

Celkově včera ČT24 aspoň na tři minuty kontinuálně sledovalo 2,1 milionu lidí. Dosavadní letošní průměr v denním zásahu je přitom 1,2 milionu.