Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Sportovní ČT4 uvádí novou grafiku

Jde o největší změnu grafické podoby programu od roku 2007.

Novou modernější „tvář“ sportovního vysílání České televize ukazuje ode dneška 28. září programový okruh ČT4.

Nová grafika zahrnující identy, grafiku upoutávek a programové předěly je prvním větším zásahem do grafické podoby ČT4 od roku 2007, kdy proběhl redesign všech programových okruhů. Od té doby došlo k jediné změně v grafické podobě vytvořením nové sady identů v roce 2009.

Novou „tvář“ ČT4 diváci uvidí při sledování klíčových sportovních události nadcházejícího podzimu a zimy.

Paří k nim pokračování fotbalové kvalifikace na Euro 2012, zápasy Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA, utkání fotbalové Gambrinus ligy a hokejové extraligy, tenisové souboje v rámci Davis Cupu a Fed Cupu, zápasy Euro hockey tour, Velká Pardubická a další sportovní přenosy.

ČT4: Obecný ident

ČT4: Reklama

ČT4: Následuje