Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Čtenost Babišova 5plus2 vzrostla skoro o pětinu

V 2. pololetí 2015 meziročně dvouciferným tempem narostla čtenost grátis týdeníku 5plus2, měsíčníku Forbes a deníku Sport. Nejvíc naopak spadly Euro, Reflex, Hospodářské noviny.

Týdeníky 5plus2 (rozdávaný zdarma) a Téma (prodávaný) vydavatelství Mafra Andreje Babiše zaznamenaly v uplynulém půlroce největší nárůst čtenosti. Z deníků si nejvíc polepšil Sport (Czech News Center Daniela Křetínského), mezi ekonomickými časopisy posiluje Forbes (MediaRey). Ukazují to aktuální, dnes zveřejněné výsledky výzkumu Media Projekt.

Nejčtenější tuzemské tisky

  1. TV magazín – 1.241.000 čtenářů
  2. Blesk magazín TV – 1.232.000
  3. Blesk – 1.032.000
  4. 5plus2 – 964.000
  5. Magazín Dnes + TV – 702.000
  6. MF Dnes – 636.000
  7. Deník – 630.000
  8. Nedělní Blesk – 593.000
  9. Rytmus života – 571.000
  10. Ona Dnes – 508.000

V 2. pololetí 2015. Zdroj: Media Projekt

Čtenost vybraných tiskovin v 2. pololetí 2015

Čtenost deníků v regionech v 2. pololetí 2015

Čtenost deníků v regionech v 2. pololetí 2015