Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ČTK nabízí průběžné zpravodajství v aplikacích pro iPad a iPhone

Na aplikacích pracovalo studio NewsLab. Jsou zdarma, zahrnují prostor pro reklamu – inzerci už ČTK začala prodávat, jako statické obrázky.

Aplikace ČTK pro iPad

Aplikace ČTK pro iPad

Majitelé tabletů iPad nebo telefonů iPhone si mohou stáhnout aplikace České tiskové kanceláře, tuzemské veřejnoprávní zpravodajské agentury. Pracovalo na nich studio NewsLab. Jsou zdarma, zahrnují prostor pro reklamu – inzerci už ČTK začala prodávat, ve formě statických obrázků.

Aplikace nabízejí výběr z agenturního textového servisu a fotografií v dosud nezvykle vysokém rozlišení, který připravuje redakce ČTK Online, respektive Fotobanka ČTK. Sloužit mají rychlé orientaci v dění v České republice, ve sportu, ve světě i v ekonomice kdykoli během dne, tedy zpravidla rychleji, než se zprávy objeví v tradičních médiích.

Podporují sdílení materiálů prostřednictvím e-mailu a sociálních sítí Facebook a Twitter. Vybrané zprávy umožňují uložit pro pozdější čtení v místech bez mobilního signálu. Uvažuje se také o zakompování další funcionality: přihlášení do placeného servisu ČTK.

„Na poli tabletů a smartphonů je to jen náš první krok. ČTK se vždy snažila využívat zlomových inovací – a v tomto prostředí vidíme celou řadu nových možností. I v tomto případě ale chceme plnit základní roli tiskové agentury, a tedy nabídnout spolupráci i našim mediálním klientům s projekty, které pro ně budou mít význam a ušetří jim náklady,“ uvedl technický ředitel agentury Jan Kodera.